Thursday, November 11, 2010

[ BERJUBAH ITU C.O.M.E.L ]

assalamualaikum semua :))
(wah,baek hr ni bg salam ye.slalu maen terjah je nulis belog nih!)hehe.eh!cam poyo la pulak tajuk tuh.huhu.ok2,act rase cam lame da xmenulis.dok rumah la katekan.da seminggu dok rumah.takpegi mane sgt p0n cuti nih.g lawat adek aku kt hostel n pegi rumah kakak aku yg berdekatan je..pastu smlm makabah kesiankan anak die nih tak berjalan,so ajaklaa aku n kak balqis (sbb kami berdua je yg tinggal rumah) keluar g kunduri doa selamat kwn mereka.hehehe.jaaadilaa.berjalan gak en?pastu name p0n kunduri,so kak balqis aku ajaklah aku pakai jubah sbb baju kurung ni da koman sgtt an.oleh kerana aku ade sehelai je jubah,so pakailah jubah tu.(tu p0n pemberian dari yg tersayangg) setahun yg lalu.awwww.so sweet~,~ 
haha.gedik!dah2, stret-tu-de-poin!
pastu,tunggu2 makabah tak siap2..ape lagi,aku n kak balqis pon
sempatlah berangan2 bergambar ala2 model busana muslimah gitu.;D   




bile berjubah,teros rase ayu.
xcaye cube korang try test.hee~



hoho.sile lihat sampai muntah!haa.oklaa.malas nak merapu byk2 dlm belog nih..buat habes dakwat je.tp jz nak bgtau..perasaan ak skrg sgt2 mls nak menghadapi exam ye.sgt2 xsedia..doa2 kanlaa keadaan di utara semakin pulih ye..


>Tuhan, kuatkanlah hati yang semakin lemah ini. semoga hari2 yg mendatang dapat dilalui dgn tabah.Permudahkan urusannya. permudahkan urusan kami.sesungguhanya Kau satu2 tempat berharap

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...