Wednesday, July 13, 2011

[ SELAMAT K.E.M.B.A.L.I ]

salam..fuh fuh.genap sebulan tak hapdet blog.sekarang saye berada di IPGM Kampus Pulau Pinang (name terbaru utk maktab aku) ye..selamat kembali warga kohot 5 yg sudah bertapa dan berkampung selama 2 tahun di UUM..dan inilah tahun terakhir bg tempoh pembelajaran kiteorg setelah bertungkus lumus selama 5 tahun bersame2 redahh onak duri.tak banyak yg berubah maktab aku nih.cume ape yg aku perasan waktu perhimpunan tadi ramai lecturer baru dan pelajar pon terdiri daripada muka2 baru..kami daftar masuk di institut ni pada hari isnin lalu 11 julai dan pastilaa lecturer di sini ade yg teruja dgn kehadiran kami dan ade juga yg agak tidak selesa.takot2 kami bawa budaya yg tidak berape baek drp hutan sintok tuh.wuho! tapi jgn risau..kami semua baik2 belaka.dengar kata.al maklumlah..nak jadi guru yg berkualiti..ngeh

dan biase la awal2 sem ni..org macho mcm ak ni hati gembeng jugak.baru bape hari dah homesick.rendu mak woooiii.dan sedikit terkujatt dgn jadual2 kelas.nmpk mcm subjek2 sume susah2 dan aku agak blur (ahhh engkauu!setiap sem blurrr) tapi naseb baik byk shopping mall yg tlg menghiburkan hati aku.bolehh laa nak cuci2 mate

and d most important part is my room! its very spacious and comfortable.. i loike~~~  wehuu~~
boleh ronggeng2 dlm bilik dan boleh muat 20 org wa ckp sama lu!mmg sgt2 selesa.adeyhh.selesa bebenor pon susah gak ek.takot tak jadi belajor.keje nye asek nak membuta.hooo.dan aku di tempatkan di blok nona. blok ni adalah blok pertama aku pernah diami sekitar tahun 2006 dahulu.zaman2 foundation gitu..hehe

 5 thn yg lalu.di hadapan belok nona.muka2 suci yg belom ternoda.
 (6 of us.ayuni was d one who snapped d pic)

euwwww.sgt tidak matang! :D





>jgnlah Kau menimpakan ke atas kami ujian yg tidak termampu kami pikul

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...