Saturday, January 1, 2011

[ CUKUP-CUKUPLAH ]

1/1/2011 pembuka tirai bagi tahun ini.sudahkah anda memasang niat dan azam baru?atau masih kabur dgn misi dan tujuan hidup?yee,jwpn ada pada diri masing2..heee

tahun 2010 berlalu dgn sgt2 pantas.pejam celik dah akhir tahun.yg best nyee byk sgt kenangan yg dilalui samada pahit or manis.serba sedikit mematangkan la jugak aku yg tak matang ni kn.best bile imbas blk kenangan dgn member2,family, or sape2 lah yg pernah menyinggah or tersinggah dlm hidup aku ni sepanjang thn 2010. mmg best!

oklah,bg menutup tirai tahun 2010, nak cite sikitlah antara aktiviti2 aku dlm menuju hari2 ke tahun 2011 ni.sgtt sibuk membizi kan diri dgn berjalan sakan.hoho.yelah,drp dok rmh menternak babat je,baek buat ssuatu yg berpekdah.mggu first coti sem, aku telah ke kulai rmh abg n sempatlah jln2 di jb..then mggu seterusnya kebetulan ayah aku ade meeting di perlis, so aku,ite, n mak ak pon ikotlah same.n kebetulan jugak time cuti sek,so byk tmpt penginapan n hotel2 di perlis da full, so kami menginap di jitra.haha.wlwp0n aku mcm da bosan sikit dgn jitra ni(yela,mane taknye,klw da bosan bebenor dok dlm uum tuh mesti port pilihan ak n member2 adalah jitra n alor setar), tp bile da smpi sane dgn family,rupenye perasaan tuh lain same sekali.rase mcm first time je g jitra.gayat kemain.time ayah ak meeting,ak ajak adek aku n mak ak merayap sampai ke changl0n.n bile smpi changl0on pon trase mcm first time jek.mgkin da biase jln ngn member2 so bile ngn family ni terase jakon same cam adek n mak aku kott.hahaa.then hr last di utara,ayah n mak aku singgah padang besau.periuk belanga n ape2 ntah lagi makayh ak beli.murah katenye.hik.tp ape2 p0n mmg best sgt2 dpt spend mase ngn family.n bile da ade di kedah,tak sah lah klw xg melawat adek bradek sepupu sepapat ayah aku.:)

then setelah beberapa hari di kedah,kami p0n pulang.n bile da kt rmh p0n best sbb boleh dikatekan seminggu tu bape kali kuar jln2 ngn family ke bandar.(yelah,aku dok kampung).teman kakak aku g shopping brg kawen die, teman adek aku soppink,n teman la sape2 yg nak g soppink!sbb ak ni kering,xde duit..so teman n tgk dorg shoppng jelah yg aku mampu.hukk

ok,sajelah nak imbas blk gmbr2 kenangan.(wlwp0n byk gmbr syok sendiri) n gmbr ni da bercamp0r2.ade di johor,ade di kedah, dan ade juge di melaka.:) dan kualiti gmbr semestinye tdk cantek sbb gune phone murah:)








  



oklah,ape2 p0n..sy nak ucap selamat tahun baru kepada korg2 semua ye.moge thn ini lebih baik dr tahun2 lalu.insyaAllah:)

>Tuhan, beri aku kekuatan supaya aku tahu, aku belajar dan aku cuba untuk hidup di atas kaki sendiri tanpa bantuan dan simpati. Hanya bantuan dan simpati Engkau sahajalah yg mutlak dan aku benar2 harapkan.

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...