Wednesday, April 27, 2011

[ FOND M.E.M.O.R.I.E.S PART 2 ]

Rajin sgt aku nak update blog an..hoho.biasela..da ade kt rumah ni,byk pulak mase terluangnye.ok laa,senarnye cenggini, memandangkan ni sem terakhir aku kt uum nuh,nak crite pulak la kenangan n saat2 terakhir bersama roomate kesayangan aku utk 4 semester kt uum ni.wah!lame tu.2 tahun kot.n byklaa jugak kenangan kitaorg bersame.hikhik.syg dorang sgt2.next sem kite da xjumpe lg.sob sob :') .so, before nak cuti study week nih hari tuh,kiteorg pon plan la nak makan sama2 n habeskan mase bersama. =)


zira, jue, yuni,tqa 
syg korang!


cantek2 kan rumete aku nih?pilihlah nak yg mane klw berkenan ;p
yumm2!



oklah, alang2 da crite pasal berdating ngn roomate nih,skrg ak nak crite lak pasal berdating ngn sorg member lame aku dr zaman sekolah menengah dulu.actually dia bukan schoolmate aku, tp ayah dia n ayah aku bestfren,so rajin la dtg2 rumah n tido rmh aku..then thn 2003 mcm tu family die semua pindah perak,so kteorg ter lost contact sekejap.then tahun 2008 mcm tu kiteorg jumpe balik dlm myspace n facebook.n mula laa excited kemain.exchange phone number bagai n sampai la hari ni kiteorg masih berhubung.so, tu yg plan nak meet up tu.n kebetulan pulak die teman boyfriend die dtg kedah, so ape lagi..kitaorg pon jumpela kt jitra :)) anzalna, she's a very nice person n a gud friend indeed.love u baby!xoxo!

 madinah,anzalna,me




>Ya Allah, jika hati ini mmg selayaknya diberi layanan sebegini,aku harap aku redha

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...